Ibland...

Ibland undrar jag verkligen hur det går till... Varför bara antar man att något handlar om en... Vad vet du? Står ditt namn skrivet i texten någonstans? Eller kände du dig bara träffad och tog åt dig?
Jag har släppt dig..! Jag pallar inte mer... Så varför skulle jag skriva skit om dig i min blogg? Allting handlar inte om dig!
Jag är inte arg på dig, varken sur eller ledsen eller vad man nu vill kalla det! Bara jävligt less och det finns anledningar till det. Men jag har aldrig haft någon anledning att skriva skit om dig eller ens prata skit om dig för den delen!
Så sluta oroa dig, sluta bry dig så kommer alla bli lyckliga i slutändan!

Don't fucking worry be fucking happy någon jävla gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0