Handikappad!

Det är roligt att se på när folk söker uppmärksamhet! Sånna människor som gör vad som helst för att få en kommentar eller bara ett snällt ord! Patetiskt tycker jag men det är ju bara vad jag tycker!

Har haft en sjukt bra helg! I fredags vart det hockey med Ronja och Jessica i haninge. Västerhaninge-Solna det slutade 43-3. Var lagom kul att titta på den matchen! Sen åkte jag in mot stan och mötte upp Märta och Daniella och vi drog till söder källaren! Sjukt kul!
Igår åkte jag till Ronja och hjälpte henne städa sen drack vi massor med vin och åkte in till stan! Högbergs sen Ett ställe. Jävlar jag tror vi dansade hela kvällen! Har så sjukt ont i kroppen idag så jag känner mig handikappad!
Men ska iallafall göra ett försök att ta mig till centrum och köpa lite mat eller godis kanske.. Iallafall cola!

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0